
Els passats 12, 13 i 14 de maig, algunes optometristes del nostre centre ocular de Terrassa i Sant Boi van assistir al Optom Meeting Academy 2017 cel·lebrat a Barcelona. El congrés es va centrar en àrees summament importants com els Nous productes oftàlmics per les principals disfuncions visuals i oculars, les Noves tècniques d’imatge i resultats dels assajos clínics fonamentals per proporcionar pràctiques basades en l’evidència científica. Una trobada entre professionals de l’optometria i òptica oftàlmica que ajuda a l’intercanvi d’experiències i la formació continuada essencial per la nostra òptima labor al gabinet.
Els ponents donaven importància a l’impacte de l’exposició de llum blava procedent dels dispositius electrònics sobre la salut visual dels pacients. També és preocupant l’augment de la miopia en la població jove degut a l’elevat temps d’ús dels dispositius electrònics i s’incideix en la importància del descans visual augmentant les activitats a l’exterior. Aquests dispositius també poden produir entre altres símptomes, un augment de la sequedat ocular.
En el següent link, podreu trobar més informació sobre aquest congrés http://barcelona2017.info/
